1,5 meter economie

MediaCenter Rotterdam biedt houvast. Van advies tot inrichting.

Na ruim 10 weken intelligente lockdown beginnen we geleidelijk te wennen aan het nieuwe normaal en is er ruimte om uit te kijken naar de 1,5 meter economie. Met inachtneming van een aantal regels natuurlijk. Zo houden we altijd 1,5 meter afstand tot elkaar. Op het werk, in de winkel en – zodra dat weer mag – in de sportschool.

Maar hoe richt je dat praktisch, effectief en zonder al te grote investeringen in voor je bedrijf, organisatie of instelling? Wij bieden houvast, van advies tot inrichting!

Altijd en overal 1,5 meter afstand Het is heel menselijk om in je enthousiasme even te vergeten dat je afstand van elkaar moet houden, een bepaalde looprichting moet volgen én je regelmatig je handen moet wassen en desinfecteren. Wanneer winkels, sportscholen en kantoren straks geleidelijk weer open gaan is het dus van groot belang dat bezoekers en medewerkers met regelmaat die o zo belangrijke regels weer even op het netvlies krijgen.

✅ Vloerstickers looprichting.
✅ Balie afstandstrepen.
✅ Deur- en raamstickers.
✅ Wobbler afstand houden.
✅ Narrowcasting.
✅ Incentives.
✅ Desinfectiestandaard. ✅Promoblock met instructies.

Welke items passen bij jouw bedrijf? De collectie 1,5 meter producten bij MediaCenter Rotterdam is zeer uitgebreid. Zo kunnen we voor ieder bedrijf een passende selectie maken en deze gepersonaliseerd produceren. Daarom beginnen we met een snelle analyse van de huidige situatie welke resulteert in een bondig, werkbaar en efficiënt advies: hoe gaan we te werk in de nieuwe situatie?

Het cirkeltje rond maken Na het inventariseren van de huidige situatie en het uitbrengen van advies, gaan we zo snel mogelijk door met de volgende fase: informeren. Bezoekers worden geïnformeerd over de gedragsregels op locatie. Dat kan als er bijvoorbeeld een afspraak is gepland, vooraf per e-mail. Op locatie kan dat door middel van posters, folders en narrowcasting.

Na informeren volgt logischerwijs instrueren. Gedurende de aanwezigheid op de locatie wordt de bezoeker constant geattendeerd op de geldende regels door middel van pijlen, aftekenlijsten, stickers en posters. Hierbij hoort ook alarmeren middels rijplaten, markering op de vloer bij recepties en/of balies, plexiglas kuchschermen en opvallende hoezen over de rugleuning van bureaustoelen bijvoorbeeld.

Uiteindelijk volgt in onze visie feliciteren en wordt de bezoeker beloond wanneer zij zich aan de nieuwe regels houden. Stuur de bezoeker achteraf bijvoorbeeld een bedanktkaartje of geef hen een premium dat op een positieve manier naar de voorzorgsmaatregelen verwijst.

Van advies tot inrichting MediaCenter Rotterdam biedt houvast in deze roerige tijd. We staan dan ook volledig voor je klaar en brengen met alle plezier (en veiligheidsmaatregelen) een passend advies voor je uit!